By Ja

niedziela, 10 marca 2013

Informacja!

Hej. Chciałam Wam powiedzieć, albo raczej poprosić o komentowanie ostatniego rozdziału. Wyświetleń na blogu jest coraz więcej, więc dlaczego nie może być też tak dużo komentarzy? Pod rozdziałem dopisałam, że następny rozdział dodam po pięciu komentarzach, a są tylko dwa! Jest mi bardzo przykro z tego powodu, ponieważ komentarze motywują mnie do dalszej pracy. 

Myślę, że wszystko co chciałam powiedzieć, napisałam. Uwielbiam Was, bardzo dziękuję, że wchodzicie na mojego bloga i czytacie moje wypociny. Szczególne Massive Thank You dla osób, które komentują. 

Z boku umieściłam ankietę z pytaniem, kto czyta. 

Jeszcze raz proszę o komentarze, a ja biorę się za pisanie czwartego rozdziału. Ale i tak go nie dodam dopóki nie będzie co najmniej pięciu komentarzy. 

Kocham Was xx

3 komentarze:

  1. Szczur, to ja dam koma, z którego wiem, że się nie ucieszysz ;>
    Bo napiszę tylko tyle; NIE DLA PSA KIEŁBASA XD
    Na komcie sb poczekasz, chyba, że ci Pati nabije anonimów xD
    PS. A ja cb nie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mnie się woła na hasło "Yaoi!". Zawsze działa XD

      Usuń